Frequenza intermediamacchine per saldatura a puntinecessitanu elettrodi per compie u prucessu di saldatura. A qualità di l'elettrodi influenza direttamente a qualità di i saldature. L'elettrodi sò principarmenti usati per trasmette corrente è pressione à u travagliu. Tuttavia, l'usu di materiali di l'elettrodi inferiori pò accelerà l'usura durante l'usu, purtendu à un aumentu di u tempu di macinazione è a perdita di materie prime. Per quessa, hè impurtante selezziunà l'elettrodi basatu nantu à i materiali chì sò saldati.
L'elettrodi deve avè un certu livellu di durezza à alta temperatura, soprattuttu per mantene sta durezza à temperature trà 5000-6000 ° C. A durezza più alta à alta temperatura impedisce l'impilamentu di l'elettrodi durante u prucessu di saldatura. Di genere, a temperatura à a superficia di cuntattu trà a pezza è l'elettrodu durante a saldatura hè di circa a mità di u puntu di fusione di u metalu saldatu. Se u materiale di l'elettrodu hà una durezza elevata à alte temperature, ma una durezza bassa durante a saldatura, l'impilamentu pò ancu accade.
L'estremità di travagliu di l'elettrodu vene in trè forme: cilindrica, cunica è sferica. Forme coniche è sferiche sò più comunemente usate perchè aumentanu u rinfrescante è riducenu a temperatura di l'elettrodu. Ancu l'elettrodi sferichi anu una vita più longa, una dissipazione di u calore più veloce, è un megliu aspettu di saldatura, a fabricazione è soprattuttu a riparazione pò esse sfida. Per quessa, l'elettrodi cunichi sò generalmente preferiti.
A selezzione di a superficia di travagliu dipende da a pressione applicata. Una superficia di travagliu più grande hè necessariu quandu a pressione hè alta per prevene danni à l'estremità di l'elettrodu. Dunque, cum'è u gruixu di a piastra aumenta, u diametru di a superficia di travagliu deve cresce. A superficia di travagliu s'usa gradualmente è aumenta durante l'operazione. Dunque, riparazioni puntuali sò necessarii durante a pruduzzione di saldatura per prevene una diminuzione di a densità di corrente chì porta à una penetrazione di fusione ridotta o ancu senza nucleu di fusione. Aduttà un metudu induve u currente aumenta automaticamente cù l'aumentu di u nùmeru di saldatura pò allargà u tempu trà dui riparazioni.
Cumu risolve i difetti minori in i saldatrici di punti di frequenza intermedia?
L'attrezzatura ùn si accende micca: anomalia in tiristore di a macchina, difettu in a scheda di cuntrollu P.
L'attrezzatura ùn funziona micca dopu à u funziunamentu: pressione di gas insufficiente, mancanza d'aria compressa, valvula solenoide anormale, interruttore di operazione anormale, o controller micca alimentatu, operazione di relè di temperatura.
I cracks appariscenu in i saldature: una strata d'ossidazione eccessiva nantu à a superficia di u travagliu, alta corrente di saldatura, bassa pressione di l'elettrodu, difetti in u metallu saldatu, misalignment di l'elettrodu inferiore, adattazione imprecisa di l'equipaggiu.
Forza insufficiente di i punti di saldatura: pressione di l'elettrodu insufficiente, sia u bastone di l'elettrodu sia fermamente assicuratu.
Spruzzi eccessivi durante a saldatura: ossidazione severa di a testa di l'elettrodu, pocu cuntattu di e parti saldate, sia chì l'interruttore di regolazione hè troppu altu.
Loud rumore da saldatura AC contactor: s'ellu u voltage incoming di u contactor AC durante a saldatura hè più bassu di u so tensione di liberazione di 300 volts.
Surriscaldamentu di l'equipaggiu: verificate a pressione di l'entrata di l'acqua, u flussu di l'acqua, a temperatura di l'acqua di furnimentu, se u raffreddamentu di l'acqua hè bluccatu: leo@agerawelder.com
Tempu di Postu: Mar-11-2024