I paràmetri di saldatura di e macchine di saldatura in punti di frequenza intermedia sò generalmente scelti in base à u materiale è u spessore di a pezza. Determinà a forma è a dimensione di a faccia finale di l'elettrodu per a saldatura di punti di frequenza intermedia, è dopu selezziunate preliminarmente a pressione di l'elettrodu, u currente di saldatura è u tempu di energizazione.
Macchine di saldatura à puntu di frequenza media sò generalmente divisi in specificazioni dure è specificazioni soft. E specificazioni duru sò alta corrente + cortu tempu, mentre chì e specificazioni soft sò bassa currente + longu tempu.
Cumincià l'esperimentu cù una corrente più chjuca, aumentà gradualmente u currente finu à chì si verifica u sputtering, poi riduce u currente in modu adattatu à senza sputtering, verificate se a forza di trazione è di taglio di un puntu unicu, u diametru è a prufundità di u nucleu di fusione risponde à i requisiti, è aghjustate l'attuale o u tempu di saldatura in modu adattatu finu à chì i requisiti sò soddisfatti.
Dunque, cum'è u gruixu di a piastra aumenta, hè necessariu di aumentà u currente. A manera di aumentà u currente hè di solitu aghjustendu a tensione (quandu a resistenza hè custante, u più altu u voltage, u più grande u currente), o aumentendu u putere à u tempu sottu un certu statu attuale, chì pò ancu aumentà l'input di calore. è ottene boni risultati di saldatura.
Tempu di Postu: Dec-22-2023