A saldatrice à punti di frequenza intermedia hà bisognu à injectà regularmente oliu lubrificante in diverse parti è parti rotanti, verificate i lacune in e parti in movimentu, verificate se l'apparizione trà l'elettrodi è i supporti di l'elettrodi hè normale, s'ellu ci hè una fuga d'acqua, se l'acqua è pipelines di gas sò bluccati, è s'ellu i cuntatti ilettricu sò loose.
Verificate s'ellu ogni pomu in u dispusitivu di cuntrollu hè slipping, è s'ellu i cumpunenti sò staccati o dannatu. Hè pruibitu di aghjunghje fusibili in u circuitu d'ignizione. Quandu a carica hè troppu chjuca per generà un arcu in u tubu d'ignizione, u circuitu d'ignizione di a casella di cuntrollu ùn pò esse chjusu.
Dopu à aghjustà i paràmetri, cum'è u currenti è a pressione di l'aria, hè necessariu aghjustà a vitezza di a testa di saldatura. Aghjustate a valvula di cuntrollu di velocità per alzà è abbassà lentamente a testa di saldatura. Se a vitezza di u cilindru di l'equipaggiu hè troppu veloce, avarà un impattu significativu nantu à u pruduttu, pruvucannu a deformazione di u travagliu è l'usura accelerata di cumpunenti meccanichi.
A lunghezza di u filu ùn deve esse più di 30 m. Quandu hè necessariu aghjunghje fili, a sezione trasversale di u filu deve esse aumentata in cunseguenza. Quandu u filu passa per una strada, deve esse elevatu o intarratu sottu terra in un tubu protettivu. Quandu passa per una pista, deve passà sottu à a pista. Quandu a capa d'insulazione di u filu hè danatu o rottu, deve esse rimpiazzatu immediatamente.
Tempu di Postu: Dec-26-2023