A saldatura in punti di frequenza media hè una tecnica di saldatura largamente usata in diverse industrii.Cum'è cù qualsiasi campu specializatu, hà u so propiu settore di terminologia chì pò esse cunfusu per i novi.In questu articulu, avemu da presentà è spiegà alcuni di i termini di saldatura più cumuni utilizati in a saldatura di punti di frequenza media.
Corrente di saldatura: A quantità di corrente elettrica chì passa per l'elettrodi di saldatura durante u prucessu di saldatura.
Tempu di saldatura: A durata di u tempu chì a corrente di saldatura hè appiicata à l'elettrodi di saldatura.
Forza di l'elettrodu: A quantità di pressione applicata da l'elettrodi à a pezza durante u prucessu di saldatura.
Pepita di saldatura: A zona induve i dui pezzi di metallu sò uniti dopu chì u prucessu di saldatura hè cumpletu.
Saldabilità: A capacità di un materiale per esse saldatu cù successu.
Fonte d'energia di saldatura: L'equipaggiu chì furnisce l'energia elettrica à l'elettrodi di saldatura.
Transformatore di saldatura: U cumpunente di a surgente di saldatura chì trasforma a tensione d'ingressu à a tensione di saldatura necessaria.
Elettrodu di saldatura: U cumpunente chì conduce u currente di saldatura è applica pressione à a pezza durante u prucessu di saldatura.
Stazione di saldatura: U locu fisicu induve si svolge u prucessu di saldatura.
Dispositivo di saldatura: U dispusitivu chì mantene a pezza in a pusizione è l'orientazione curretta durante u prucessu di saldatura.
Capisce sti termini di saldatura vi aiuterà à capisce megliu u prucessu di saldatura è cumunicà in modu efficace cù l'altri in l'industria di saldatura.Cù a pratica, diventerai più familiarizatu cù questi termini è puderà aduprà cun fiducia in u vostru travagliu.
Tempu di post: 11-May-2023