A pressione di saldatura hè unu di i principali paràmetri di saldatura di a saldatura di a freccia intermedia, chì cuntrola perfettamente u currente di saldatura, u tempu di saldatura, u rendiment di saldatura di u produttu è l'effettu di saldatura attuale di a saldatura à puntu di frequenza intermedia.
A relazione trà l'effettu di saldatura di a saldatura di punti di frequenza intermedia è a pressione di saldatura:
A pressione di saldatura di a saldatura di a freccia intermedia hè furnita da u cilindru: direttamente appiicata à a superficia di u pruduttu attraversu a testa di l'elettrodu, facendu a pezza di u pruduttu in cuntattu strettu.
A pressione trà dui pezzi è l'elettrodu durante a saldatura influenza assai a qualità di saldatura di u pruduttu. Quandu l'elettrodi supiriori è inferiori sò stritti, u currente passa per u pezzu di travagliu, fundendu a piastra metallica è furmendu un joint di saldatura.
Hè generalmente crede chì a pressione di saldatura necessaria per a saldatura di piastra sottile hè chjuca, mentre chì a pressione di saldatura necessaria per a saldatura di piastra grossa hè grande. U cuntrariu hè veru in l'applicazioni pratiche. A pressione durante a saldatura frequente di fogli di metallo hè un pocu più altu di l'usu.
In questu modu, quandu u bordu si scioglie, pò superà immediatamente è efficacemente a deformazione di u legnu, è a saldatura posteriore hè ben formata, cunnisciuta cum'è saldatura senza saldatura. Quandu si saldanu platti grossi, a pressione ùn deve esse troppu alta. Si deve esse ligeramente più chjucu cà u solitu. A deformazione di u spinu ùn dipende più da a pressione, cum'è a pressione hè chjuca è a spruzzata hè chjuca, risultatu in una bona furmazione di pepite di saldatura.
Tempu di Postu: Dec-20-2023